Naučte se psát texty, které prodávají

Před několika lety jsem absolvovala kurz podnikání z pláže a vypustila jsem moje první stránky do světa. Měla jsem svůj e-book zdarma a zakrátko i dva prodejní e-booky. Když jsem začala prodávat svůj první e-book Vzlétnout k oblakům, databáze už čítala několik stovek kontaktů a čekala jsem na zázrak. Tedy na první prodej.

Chvilku jsem si počkala. Nebylo to za pár hodin, jako to měli někteří spolužáci z kurzu, ale až za pár dní. Výsledky rozhodně nedosáhly mých očekávání. Během zaváděcí akce se prodalo jen pár kusů.

No dobře, řekla jsem si. Musím pracovat dál, psát články, e-maily a úspěch se dostaví. Dostavil, ale velmi vlažný. S prodejem druhého e-booku Jak se zbavit únavy už to bylo trochu lepší. Bylo znát, že už mám větší databázi a čtenáři mého blogu mě znají víc. Ale stále to bylo spíš jako můj koníček a občasné kapesné, než pravidelný příjem.

Procházela jsem různé on-line kurzy a postupně jsem své stránky i produkty zlepšovala. Ale zásadní zlom přišel až po kurzu CopykillerJakmile autorka kurzu Lucie Koubek vypustila první info o tomhle kurzu, věděla jsem, že ho chci. Váhala jsem jen chvilinku.

Účastnila jsem se hned prvního běhu kurzu a byla jsem nadšená. Jak jsem si procházela jednotlivé lekce kurzu, bylo mi hned jasné, proč se moje produkty neprodávaly, i když ohlasy na ně od zákazníků byly skvělé. Neuměla jsem psát takové texty, které na první pohled zaujmou.

Věděli jste, že máte jen pár vteřin na zaujmutí čtenáře na webu? A když nezaujmete, čtenář okamžitě vypíná web a odchází jinam? Divila jsem se, proč celkem vysoké procento lidí odchází skoro okamžitě z webu. Říkala jsem si, že to musí být chyba, vždyť si je nestihli ani prohlédnout.  Jenže jak to udělat, aby jste ihned čtenáře zaujali a neodešel jinam? To se dozvíte právě v kurzu.

Co se naučíte v kurzu copykiller?

  • jak psát neodolatelné předměty e-mailů
  • jak vytvořit poutavou reklamu
  • jak napsat prodejní stránku, která skutečně prodává
  • jak udělat vysoce konverzní stránku pro sběr kontaků
  • jak psát blog tak, aby se ze čtenářů stali platící klienti

Podívejte se sami, co všechno dalšího se v kurzu naučíte, tady:

Pro mě byl tento kurz naprosto zásadní, teď už vidím na první pohled, když je někde text, který nezaujme. Hned bych ho přepisovala :-). Po absolvování kurzu jsem se pustila napřed do úpravy prodejních stránek a stránek pro sběr kontaktů. Teď mám mnohonásobně vyšší prodeje než dříve. Ale stále nemám hotovo. Průběžně upravuji všechny články a teď s odstupem vidím spoustu chyb i na už upravených stránkách.

Pokud jste na tom jako já, máte svůj web, svoji firmu, ale nejste spokojeni s výsledky, rozhodně doporučuji pořídit si kurz Copykiller. Umění napsat perfektní prodejní text může rozhodnout o vašem úspěchu nebo neúspěchu. Já už mám náklady na jeho pořízení mnohonásobně zpět.

Pro koho je kurz Copykiller?

  • pro firmy, které hledají vzdělávací materiál pro svoje zaměstnance,
  • pro mamky, které rozjíždějí podnikání při mateřské,
  • pro začínající podnikatele, kteří si zatím nemůžou dovolit najímat externí copywritery,
  • pro plážové podnikatelky a podnikatele, kteří se chtějí zlepšovat v psaní i prodávání.